20 Aralık 2013 Cuma

Dogum günü süslemelerim :)

             DOĞUM GÜNÜ HAZIRLIKLARIMIZ                                Hazırlıklara heyecanla ve merakla basladım ve birseyler yaptıkca  yapasım geliyordu  boş durmak istemiyordum hiç :) insanın ugraştıkca aklına yeni fikirler de geliyor elinden geldiğince de yapmak istiyor bende malzemelerin bir kısmını aldım bir kısmını da evde ne varsa aklıma geldikçe yaptım :)  
 simli evalar,desenli kesen makas,diğer süsleme malzemeleri...

            ışıl ışıllar çok seviyorum insana çekici geliyor ,

            burda banner e isim kesmiştim fon kağıdıyla,

               evadan bir yaş şekerini  yapmaya başldım ,



                        çok şirin oldular rengarenk :)

 süslü kürdan aradım ama istediğim gibi bulamadım mavi beyaz konsepte uysun diye kendim yaptım güzelde oldu :)

 boş bisküvi kutunuz varsa atmayın tabi işinize yarayacağını düşünürseniz :) kutunun üzerine print yapıştırıcıyı sürüp mavi beyaz ipi sardım,
 üzerine keçeden balıklarım vardı onlarlada süsledim :) bu bardağı doğum günü masamızda marshmallow ları koymak için kullandım :)
 kapımız süssüz kalır mı ? :) onuda annemden istedğim tülle süsledim üzerine fon kağıdıyla  araba yaptım yine renkli fonlarla EMİR yazdım :)renkli oldugu için pek görünmemiş...



             bazılarının resmini çekmeyi unutmuşum ama böyle karınca kararınca güzel birşeyler yapmaya çalıstım  insan sevdiğine birşeyler yapınca hiç yapmaya doyamıyor canım bebeğim e güzel hatıralar kalsın kendiyle gurur duysun çok çok çok sevildiğini bilsin....                                                                            

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder